登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Liberdade的博客

Elibera

 
 
 

日志

 
 

引用 《消失的穗城》,2010年8月5日,地球将诞生一个新英文单词 “Putownese” (普通人/普通语)  

2010-08-05 21:05:21|  分类: 岭南拾趣 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 图片

引用

たまき なみ 的 2010年8月5日(消失的穗城)


广州政协竟然想将广州电视台全部转成普通话!天理何在!广州嘅朋友请去投票!系广州人嘅就转出去! 
现在的广州~骑楼要拆,城市要翻新,连广州话都磨灭埋......还可以叫广州吗?
 
广州政协居然要打压广州话?大家快啲去投票否决!
仲要转发转发,等全部广州人都要投票否决!
       http://www.gzzx.gov.cn/question

 

        依侧新闻已经好耐,本来我真喺唔想讲D乜,但依家广州所谓嘅垃圾扑街“症唬”越嚟越过分。广州唔再喺原来嘅广州,好多属于广州嘅嘢,广州嘅文化都慢慢消失。就连依家嘅广州话都唔比讲,我叼,仲叫“广州”做乜7,叫“普通”好过喇,“广州电视台”都改名叫“普通电视台”,“广州症唬”应更名为“普通症唬”。以后俾人问起你喺边度人,你就可以答“我喺普通人”

        唉,冇鸠办法咩,鬼叫广州D官都喺比D死捞B,死卜閪做晒咩~~~依家真喺觉得对喺广州嘅广州人喺一种耻辱,痴拿、响依个痴鸠线嘅国度,喺由开始痛恨、憎恨D官D死捞B开始,依家,就连处身响广州都俾唔到广州人一D安稳嘅感觉,究竟仲应唔应该爱广州呢?

       无论喺点,我地始终喺广州人,唔喺痴拿人。

      但喺,点解真喺要规定做“普通人”?唔通做捞閪真喺大Q晒嘎咩?!

 

   2010年7月6日,这个地球将诞生一个新英文单词 “Putownese” (普通人/普通语)

   “广州”应更名为“普通”,英文字典的GZ 、Guangzhou 、Kwangchow 、Canton、应立即 改为“Putown”

  评论这张
 
阅读(292)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018